Friss topikok

Apának lenni...

Apának lenni. Mindenkinek mást jelent, de a vliág egyik legjobb dolga! Szerintem. Ha érdeklnek a buktatók és az örömök, akkor tarts velem! Nincs receptem a tökéletess apához. Nerm is kell. A lényeg, hogy tanuljunk a hibákból!

Archívum

Kapcsolat

Ha kérdésed, véleményed van írj nekem: Kapcsolat

Címkék

apa (2) apának (1) apja (1) dolgozni (1) és (1) fiai (1) játszani (1) Lego (1) lenni (1) Címkefelhő

Csatlakozz Facebook oldalamhoz is!

Költözés

2012.04.24. 00:00 - apanaklenni

Sokat rágódtam rajta, hogy itt vagy a bloggeren folytassam az írást. Végül a blogger mellett döntöttem, sokkal könnyebben és sokoldalúbban testreszabható. Szóval, ha érdekelnek a további történetek, akkor kövess az alábbi címen:

 

http://apanaklenni.blogspot.com

 

Köszi!

 

Apa

A bejegyzés trackback címe:

https://apanaklenni.blog.hu/api/trackback/id/tr104470498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása